Klantenservice

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag. Stuur een mailtje naar info@flickofficial.nl. We streven er naar om deze binnen 24 uur te beantwoorden.

Klachten

Heb jij een item binnen gekregen met een fabrieksfout of een ander defect? Stuur dan een mailtje naar info@flickofficial.nl samen met foto's van het defect, dan kijken we samen naar een passende oplossing. Items met een klacht worden alleen retour genomen als je van te voren contact met ons hebt opgenomen. Wacht dus nog even met het retourneren van je pakketje totdat je een passende oplossing vanuit ons hebt ontvangen. 

Aanvullende informatie

  • Gratis verzending bij besteding vanaf €75,-
  • Levering binnen 2-3 werkdagen
  • Retour binnen 48 uur verwerkt
  • Dagelijks bereikbaar via live chat (9:00 uur - 21:00 uur)
  • Binnen 24 uur reactie op je mail of social media DM 
  • Bestelling worden verzonden met DHL
  • 100% veilig afrekenen met verschillende betaalmethodes
  • Kortingscode of giftcard verzilver je tijdens het betaalproces